Vuokkoset

Kun suomalainen klassikkobrändi löysi ainutlaatuisen ilmeensä

Kauppojen hyllyiltä ostoskoreihin on kerätty jo vuosikymmenien ajan Vuokkosten pakkauksia. Vuokkoset tunnetaan kotimaisena ympäristöystävällisenä intiimihygienian lähettiläänä ja jatkossa sellaisena entistäkin vahvemmin: moderni ja tunnistettava brändi-ilme sekä Vuokkosten kasvua tukeva verkkosivusto auttavat ottamaan etumatkaa muista brändeistä.

Kun Vuokkoset ja Buorre löivät viisaat päänsä yhteen, syntyi jotakin ainutlaatuista: raikas, pastellin sävyissä hehkuva brändi-ilme. Päivittyneet värit, fontit, elementit ja yleinen kuvitusilme korostavat Vuokkosten ydinsanomaa. Sivusto tarjoaa mutkattomasti tietoa tuotteista, vastuullisuudesta ja omasta kehosta sukupuolineutraalisti.

Ennen sivuston julkaisua toteutettu käyttäjätestaus kerrytti suoraa palautetta sivustosta ja brändistä nuorilta itseltään. Testauksessa mukana olleet kohderyhmään kuuluvat kuvailivat uusia sivuja selkeiksi, inklusiivisiksi sekä arvopohjaltaan ympäristötietoisiksi että -ystävällisiksi. Käyttäjätestaus auttoi erottamaan mahdolliset kompastuskivet ja jatkokehityskohteet heti kättelyssä. Testaus antoi myös jo konkreettisia tuloksia: testaajien fiilis brändiä kohtaan muuttui entistä vahvemmaksi ja positiivisemmaksi verkkosivuvierailun jälkeen.

Ladataan...
  • Olemme todella tyytyväisiä Vuokkoset-verkkosivujen uudistuneeseen ilmeeseen. Brändi siirtyi kertaheitolla uudelle vuosikymmenelle! Buorren innovatiivinen ja osaava tiimi ymmärsi hienosti, millaista fiilistä uusille verkkosivuille halusimme. Yhteistyö oli muutenkin helppoa ja mutkatonta.
    - Senja Blomqvist, Brand Manager, Delipap

Laitteesta viis, sivusto skaalautuu tarpeisiin

Buorren teemoitukseen perustuva WordPress-verkkosivu on Vuokkosten liiketoiminnan kasvun kumppani nyt ja pitkälle tulevaisuuteen. Esimerkiksi markkinoinnin automaatiot mahdollistavan HubSpot -integraation ja WooCommerce -verkkokauppaintegraation avulla sivusto skaalautuu lukuisiin eri tarpeisiin ja luo vankan pohjan yrityksen digitaalisen liiketoiminnan kehittämiselle.

Vuokkosten verkkosivujen tuotekategorioissa on jo nyt verkkokauppamainen toteutus, joten mahdolliset seuraavat kehitysaskeleet on helppo ottaa matalalla kynnyksellä. Tämän lisäksi Buorren toteutus takaa Vuokkosten sivuilla vieraileville sujuvan kokemuksen laitteella kuin laitteella.

Verkkosivusto on myös sisällön päivittäjän näkökulmasta intuitiivinen ja looginen. Toteutus tarjoaa mahdollisuuden jakaa ketterästi juuri niitä sisältöjä kuluttajille, jotka Vuokkosten vastuullista, valveutunutta ja nuorta kohdeyleisöä puhuttelevat. 

Sopisiko teille vastaava toteutus? Laita meille viestiä ja aloitetaan yhteinen ideointi!

Arvomaailmaa kuvastava raikas brändi-ilme

Helppokäyttöinen verkkosivusto

Vahvistunut brändimielikuva