Uutiset
Professio Finland Oy valitsi markkinoinnin strategiseksi kumppanikseen Buorren
Profession tarjoama ja sen tuottama liiketoimintahyöty ovat Buorren toimitusjohtajalle Anne Laitiselle tuttuja asiakkaan roolista jo useamman vuoden ajalta, ja molemminpuolinen ymmärrys yritysten liiketoiminnasta innosti laajempaan kumppanuuteen. Buorre toimii Profession strategisena markkinointikumppanina. Tavoitteena on jakaa tietoa Profession palveluista sekä vahvistaa asemaa markkinassa suunnitelmallisen digimarkkinoinnin keinoin. Yhteistyössä molemminpuolisen luottamuksen kruunaa se, että Buorre antaa markkinointinäkyvyytensä Profession käsiin ja on tänä vuonna Profession valikoitujen tapahtumien yhteistyökumppani.
“On inspiroivaa päästä tekemään laajempaa yhteistyötä Profession kanssa, koska voin seistä täysin heidän tarjoamiensa palveluiden takana. Ymmärrämme toistemme liiketoimintaa puolin ja toisin, joten pohja vaikuttavalle kumppanuudelle on erittäin vankka”, Laitinen kuvailee.
“Heti alusta lähtien tuli selväksi, että meidän on helppo antaa molemmille osapuolille merkittävää vastuuta matkalla kohti kasvua. Suomen suurimpana päättäjätapahtumayhtiönä haluamme panostaa markkinointiosaamiseemme, ja Buorren kasvupalvelut ovat meille täydellinen ratkaisu”, kertoo Profession myyntipäällikkö Ville Hollstein.
Buorre on tämän viikon keskiviikkona, 31.5. järjestettävän CMO Strategy Talkin pääyhteistyökumppani.